خبرخوان

نوشته های بلاگ "2023" از "دی"

تفاوت نایلون و نایلکس در چیست؟
تفاوت نایلون و نایلکس در چیست؟ تفاوت نایلون و نایلكس در ظاهر براق و شفاف بودن نایلون ولی خشک و مات بودن نیلکس است و در تولید، نایلكس را می توان با ضخامت بسیار كم و فوق العاده نازك كه تعداد هر برگ در یك كیلو زیاد است تولید كرد اما برای نایلون به این راحتی نمیتوان جنس نازك تولید كرد.
استرچ مبلمان چیست؟
استرچ مبلمان چیست؟ محصولات چوبی ازجمله مبل برای در امان ماندن در برابر در برابر آسیب هایی مانند ؛ خط‌و‌خش، گردوغبار، رطوبت و دیگر عوامل نیاز به یک بسته‌بندی مقاوم و بسیار مستحکم دارند. در حال حاضر بسته‌بندی مبل با متریال‌های مختلفی انجام می‌گیرد که سلفون مبلی از رایج‌ترین آن‌ها می باشد.
نحوه استفاده از ظروف یکبار مصرف
نحوه استفاده از ظروف یکبار مصرف  در حال حاضر ایران یکی از ده کشور اول دنیا در استفاده از ظروف یک‌بار مصرف می باشد، به‌طوری که در سال 84، 570 هزار تن ظرف یک‌بار مصرف در کشور استفاده شده، که تقریباً 100 درصد این ظروف پلاستیکی هستند و می‌توان گفت که ظروف گیاهی نتوانسته‌اند حتی یک درصد مصرف مردم را به خود اختصاص دهند.
انواع بسته بندی مواد غذایی
انواع بسته بندی مواد غذایی ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با بسته بندی های مدرن و متنوع مواد غذایی آشنا کنیم. در این مقاله ما به بسته بندی های برند Bagcraft اشاره کرده ایم.
معرفی ظروف PP
معرفی ظروف PP تولید ظروف یکبار مصرف پلی‌پروپیلن (PP) معمولاً برای انسان بی‌خطر تلقی می‌شود. ظروف (PP) ایمن‌ترین پلاستیک محسوب می‌شود و یک پلاستیک مقاوم در برابر حرارت است. به دلیل تحمل گرمای زیاد، حتی در معرض آب گرم یا داغ قرار گیرند ، بعید است ذوب شوند.