خبرخوان

نوشته های بلاگ "2022" از "آذر"

ظروف یکبار مصرف و محیط زیست
ظروف یکبار مصرف و محیط زیست ظروف یکبار مصرف امروزه جزو جدایی ناپذیری از سبک زندگی همه ی ما شده است. چرا که زندگی را بسیار ساده تر و لذت بخش تر کرده است. البته همیشه این سوال وجود دارد آیا با استفاده از ظروف یکبارمصرف و به طور کلی پلاستیک باعث آسیب رساندن به محیط زیست می شویم؟ شاید ساده ترین جواب به این سوال یک بله باشد و راه حلش استفاده نکردن از پلاستیک در تمامی اشکال آن؛ اما نباید فراموش کنیم پلاستیک در بسیاری از امور زندگی ما نقش دارد و هرگز نمی توانیم آن را به کلی کنار بگذاریم.
ظروف پلاستیکی مناسب برای غذاهای گرم کدام اند؟
ظروف پلاستیکی مناسب برای غذاهای  گرم کدام اند؟ ظروف غذای بیرون‌بر از مواد مختلفی از جمله پلاستیک، فوم، آلومینیوم، کاغذ و موارد دیگر ساخته می‌شوند. اما همه آنها در برابر حرارت مقاوم نیستند و برای استفاده در مایکروویو ایمن نیستند. این مسئله اغلب باعث می‌شود این سوال در ذهن مشتریان ایجاد شود که “آیا این ظرف برای استفاده در مایکروویو امن است؟” یا “ظروف قابل استفاده در مایکروویو کدامند؟” و یا “ظروف ایمن برای استفاده در مایکروویوها چه ظروفی است؟”
عوامل تاثیر گذار بر قیمت سلفون
عوامل تاثیر گذار بر قیمت سلفون محافظت از محصولات مانند مواد غذایی و همچنین رعایت بهداشت برای تمامی افراد بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل امروزه استفاده از سلفون در صنایع غذایی، کشاوزی، بسته بندی و حتی اثاث کشی رایج و متداول شده است. قیمت سلفون یکی مواردی است که مشتریان به آن توجه می کنند به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به عواملی که بر قیمت سلفون تاثیر می گذارند بپردازیم.
درباره برند پاوررپ
درباره برند پاوررپ برند پاوررپ متخصص در بسته بندی محصولات است و با تولید بسته بندی مواد غذایی PVC، بسته بندی برای ماشین آلات و بسته های صنعتی با تلاش مستمر و تحقیق و توسعه از زمان تاسیس در سال 2002، بازار جهانی را رهبری می کند.
روکش پلاستیکی چیست؟
روکش پلاستیکی چیست؟ روکش پلاستیکی، یک لایه پلاستیکی نازک است که معمولاً برای بسته بندی و محافظت از مواد غذایی استفاده می شود تا آنها را در مدت زمان طولانی تری تازه نگه دارد. رول پلاستیکی که معمولاً در جعبه‌هایی (سلفون) فروخته می‌شود، به بسیاری از سطوح صاف می‌چسبد و بنابراین می‌تواند روی دهانه یک ظرف بدون چسب محکم بماند.
سوالات رایج درباره محافظ مواد غذایی
سوالات رایج درباره محافظ مواد غذایی فروشگاه اینترنتی پاسکوپلاس در این مقاله صد دارد تا به سوالات متداول شما درباره روکش محافظ مواد غذایی (سلفون غذایی) پاسخ دهد.
آنچه که درباره سلفون نمی دانید
آنچه که درباره سلفون نمی دانید سلفون یک ورق نازک و شفاف است که از سلولز آلی تشکیل شده است. سلفون ماده ای تجزیه‌پذیر است ، چرا که از چوب گیاهان ساخته شده است. سلفون از گذشته تا امروز برای بسته‌ بندی مواد غذایی، دارویی و کشاورزی مورد استفاده است و جایگاه ویژه‌ای را برای خود حفظ کرده است. درواقع سلفون‌ ها به دلیل اینکه از لحاظ بهداشتی مشکلی ندارند، غالبا برای بسته‌بندی مواد غذایی و دارویی و حتی صنعتی مورد استفاده می شوند.
انواع ظروف یکبار مصرف
انواع ظروف یکبار مصرف امروزه روز زندگی ما به ظروف یکبار مصرف وابستگی شدیدی پیدا کرده است ؛ برای مثال بسیاری از خوراکی هایی که از سوپر مارکت ها، رستوران ها خریداری می کنید یا نذورات خود استفاده می کنید داخل ظرف یکبار مصرف به شما ارئه می شود.
سلفون پالت پیچ و انواع آن
سلفون پالت پیچ و انواع آن سلفون پالت پیچ از مواد پلی اتیلنی تشکیل شده است به همین دلیل خاصیت کششی بسیار بالا و همینطور چسبندگی و شفافیت زیادی دارد. به همین علت به یکی از بهترین پلاستیک های بسته بندی محصولات در صنایع مختلف تبدیل شده است که از جهات مختلف محصول بسته بندی را محفوظ نگاه می دارد .
انواع ظرف یکبار مصرف از نظر شکل و طرح
انواع ظرف یکبار مصرف از نظر شکل و طرح از ظرف یکبار مصرف همواره به‌عنوان دوستدار و حامی محیط ‌زیست یاد می‌شود؛ البته این تعریف، بسته به جنس ظروف تولیدی می تواند متفاوت باشد؛ برای مثال ظروف یکبار گیاهی، به ‌راحتی در محیط‌ زیست تجزیه می‌شود، در حالی که ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، نه تنها تجزیه نشده، بلکه برای سلامت انسان و محیط‌ زیست مضر هستند.