کاربرد های جالب و مختلف فویل آلومینیومی

  1. تیز کردن قیچی با فویل: با برش دادن لایه هایی از فویل می توانید قیچی خود را تیز کنید. مخصوصا اگر کند هستند آنها را چند لایه بپیچید تا یک تیغه کلفت برای برش دادن داشته باشید.
  2. قالب کیک با شکل های مختلف درست کنید: اگر میخواهید یک کیک قلب شکل یا چیزی شبیه به آن را درست کنید، اما نمیخواهید قالب کیک بخرید، فقط یک فویل آلومینیومی محکم خریداری کنید . شکل مورد نظر خود را با استفاده از دو لایه فویل آلومینیومی شکل دهید و آن را در یک قالب کیک عادی قرار دهید.
  3. موز را برای مدت طولانی تر نگه دارید: اجازه ندهید که موز شما خراب شود، ورقه آلومینیومی را در اطراف ساقه موز بپیچید، تا تولید اتیلن را کاهش دهد که این موضوع باعث می شود آنها رسیده شوند.
  4. جا به جایی آسان لوازم سنگین: برای جا به جایی قطعات بزرگ فویل آلومینیومی را در زیر پایه آن قرار دهید ، فقط به یاد داشته باشید که طرف کمرنگ آن را بگذارید، زیرا آن قسمت نسبت به قسمت درخشانش بیشتر لغزنده است.
  5. افزایش حرارت رادیاتور با فویل: قبل از قرار دادن فویل در پشت رادیاتور خود، یک تکه از تخته سه لا را بپوشانید و یک ورق فویل را در اطراف آن قرار دهید، این موضوع منعکس کننده گرما به طور مستقیم در وسط اتاق است. امتحان کنید!

  1. مراقبت از گیاهان رو به خرابی و برگرداندن سلامتی شان: اگر گیاهی دارید که در حال خراب شدن است، با فویل خانگی آن را بسازید. یک خورشید ساختگی را با استفاده از جعبه مقوایی بسازید و سه طرف و پایینش را با فویل آلومینیومی بپوشانید - به طوری که نور خورشیدبه محفظه گیاه احاطه کرده و باعث تقویت آن میشود.
  2. تمیز کردن اتو: املاح می تواند کم کم در اتوی شما جمع شود، اگر فراموش کردید مرتبا آن را تمیز کنید برای از بین بردن املاح، اتوی خود را بر روی یک قطعه فویل آلومینیومی قرار دهید.
  3. افزایش طول عمر سیم ظرفشویی: سیم ظرفشویی ها را در فویل آلومینیومی قرار دهید و آنها را در فریزر بگذارید تا از زنگ زدن جلوگیری کنید و عمر آنها را طولانی تر کنید.
نظر خود را وارد نمایید