پاسکوپلاس

همه چیز درباره ضربه گیر حبابدار

ضربه گیر حبابدار در اصل بیش از 50 سال پیش با این هدف ایجاد شد که تصویر زمینه ای برای جذب طرفداران آوانگارد باشد. با این حال، زمانی که کار نکرد، آن را به مواد بسته بندی محافظی که امروزه می شناسیم تغییر کاربری دادند. اکنون بسته بندی حباب دار در تمام جنبه های دنیای بسته بندی استفاده می شود و اقلام کوچک و بزرگ را به طور یکسان بسته بندی می کند.

هدف از بسته بندی با ضربه گیر حباب دار چیست؟

ضربه گیر حبابدار یکی از محبوب ترین راه حل های بسته بندی محافظ موجود است. استفاده از حباب ها، بسته بندی خوب اشیا، به دلیل بالشتک نرم، راه مناسب و بسیار موثری برای محافظت از اقلام شکننده در هنگام حمل، جابجایی و نگهداری است. روکش حباب دار که برای محافظت از همه چیز از اقلام کوچک و سبک وزن گرفته تا محصولات بزرگ و شکننده طراحی شده است، یک ماده بسیار همه کاره است. در انواع و اندازه های مختلف موجود است.

بسته بندی حباب ضد الکتریسیته ساکن برای محافظت از کالاهای الکتریکی عالی است، زیرا بار الکترواستاتیک تولید نمی کند.

ضربه گیر حبابدار یک عایق خوب است؟

ضربه گیر حبابدار نه تنها برای محافظت از اقلام عالی است، بلکه عایق خوبی نیز است. هوا در یک فضای محدود تمایل به مقاومت در برابر تغییرات دما دارد که مولکول های هوا در اطراف حرکت می کنند و انتقال انرژی را دشوارتر می کند. از آنجایی که روکش حبابدار چیزی نیست جز حباب های هوا که در پلاستیک پیچیده شده اند، این یک گزینه محبوب برای عایق کاری خانه ها و سایر اماکن است.

استفاده از روکش حباب دار به عنوان عایق مزایای متعددی دارد. در مرحله اول، می توان آن را به راحتی با قیچی برش داد تا متناسب با هر شکل یا اندازه باشد. می توان آن را بدون نیاز به هیچ گونه الزامات فنی اعمال کرد. به دلیل ماهیت سبکی که دارد، روکش حباب دار بدون هیچ مشکلی از مکانی به مکان دیگر منتقل می شود. می توان آن را به سادگی با پاشیدن آب روی شیشه و فشار دادن پوشش حباب دار روی آن به پنجره ها متصل کرد و نیازی به چسب را از بین برد. بسته به اینکه حباب‌ها سالم بماند یا نه، می‌توان از روکش حباب‌دار دوباره استفاده کرد تا برای چندین فصل دوام بیاورد.

روکش حبابدار از چه چیزی ساخته شده است؟

روکش حباب دار از پلی اتیلن ساخته شده است که نوعی پلاستیک است که شامل صدها حباب هوا با فاصله مساوی است. سپس این محفظه های هوا به عنوان یک بالشتک نرم عمل می کنند که در هنگام حرکت غیرمنتظره ضربه را جذب می کند. این کمک می کند تا از آسیب به محصولات پیچیده شده در مواد جلوگیری شود.

بسته بندی حباب دار به عنوان یک رزین پلی اتیلن به شکل دانه های ریز شروع می شود. سپس این دانه‌های رزین کوچک ذوب می‌شوند و به یک لایه نازک تبدیل می‌شوند که به عنوان ماده پایه برای پوشش حباب‌دار استفاده می‌شود. این فیلم صاف می‌شود و از طریق غلتک‌هایی با سوراخ‌های کوچک وارد می‌شود. همانطور که فیلم در میان رول‌ها حرکت می‌کند، مکش اعمال می‌شود تا آن را به داخل سوراخ‌ها فشار دهد تا حباب‌های هوا ایجاد شود.

هنگامی که حباب های هوا به داخل فیلم دمیده شد، سپس با لایه دوم فیلم مهر و موم می شود. این هوا را در داخل پوشش حباب به دام می اندازد و حباب های هوا را مهار می کند. سپس قبل از اینکه به صورت رول جمع شود، بریده شده و سوراخ می شود.

نظر خود را وارد نمایید