0

ترفندهای کاربردی تلگرام

دوشنبه, 27 شهریور 1402

1.خاموش کردن گزینه‌ی پیش‌نمایش پیام‌ها

به تنظیمات (Settings) تلگرام رفته و از قسمت اعلانات و صداها (Notifications and sounds)، گزینه‌ی پیش‌نمایش درون اپلیکیشن (In-App Preview) را غیرفعال کنید.

  1. 2. خاموش کردن اعلانات برای برخی مخاطبان

آیا تاکنون پیش آمده که یکی از مخاطبان شما در تلگرام بیش از حد پیام بدهد؟ برای مقابله با چنین افرادی، درست مانند سفارشی‌سازی اعلانات، مخاطب مدنظر را انتخاب کرده و گزینه‌ی اطلاعات (Info) را لمس کنید. سپس به قسمت اعلانات (Notifications) بروید و گزینه‌ی غیرفعالسازی (Deactivate) را لمس کنید.

3.ترفند های تلگرام برای ریپلای کردن پیام‌ها از طریق اعلانات ظاهر شونده

شما می‌توانید این ویژگی را با رفتن به مسیر تنظیمات (Settings)، اعلانات و صداها (Notifications and sounds) و در نهایت لمس گزینه‌ی اعلانات ظاهر شونده (Popup notifications) فعال کنید.

4.ترفندهای تغییر شماره تلفن همراه در تلگرام

برای انجام این کار هم فقط کافی است به تنظیمات (Settings) بروید و روی شماره خود ضربه بزنید.

5.ترفندهای تلگرام برای سفارشی‌سازی پس‌زمینه چت

در این پیام‌رسان می‌توانید با رفتن به تنظیمات (Settings) و سپس پس‌زمینه چت (Chat Background)، یکی از تصاویر موجود در گالری یا موارد پیشنهادی این اپلیکیشن را انتخاب کنید.

6.ترفندهای تلگرام برای خواندن پیام‌ها به صورت مخفی

زمانی که پیامی را دریافت می‌کنید، حالت پرواز یا هواپیما (airplane mode) را روشن کرده و تلگرام را اجرا نمایید و پیام را بخوانید. وقتی این کار را انجام دادید، پیام رسان را ببندید و حالت پرواز یا هواپیما را خاموش کنید. با این ترفند، شخص ارسال‌کننده هیچ‌وقت نخواهد فهمید که شما پیامش را خوانده‌اید. البته این روش فقط مناسب اینترنت سیم کارت است.

7.ترفند های تلگرام برای تعیین رمز برای گفت‌وگوها 

برای تعیین کلمه عبور، به قسمت تنظیمات (Settings) و سپس حریم شخصی و امنیت (Privacy and Security) بروید و در نهایت گزینه‌ی قفل کلمه عبور (Passcode lock) را لمس کنید تا رمز 4 عددی خود را وارد نمایید. شما حتی می‌توانید از سنسور اسکنر اثر انگشت برای بازگشایی قفل تلگرام استفاده نمایید. پس از انجام این کارها، با لمس نشانگر قفل در بالا گوشه سمت راست، امکان قفل کردن تلگرام فراهم خواهد بود.

نظر خود را وارد نمایید