0

در سال 2023 منتظر چه فیلم‌هایی باشیم؟

سه شنبه, 20 دی 1401

«مرد مورچه‌ای و زنبور»  در تاریخ ۱۷ فوریه - جدیدترین فیلم از مجموعه «مرد مورچه‌ای» یا «آنت‌من» با بازی پل راد که این بار در قلمرو کوانتومی باید با اشرار مبارزه کند.

«خرس کوکایین» در تاریخ ۲۴ فوریه - به کارگردانی الیزابت بنکس درباره خرسی است که کوکایین می‌خورد و در جنگل فاجعه می‌آفریند.

«کرید ۳»  در تاریخ ۳ مارس- مایکل بی جوردن بازیگر این مجموعه برای این فیلم پشت دوربین ایستاده و این بار آدونیس با دوست دوران کودکی‌اش یک بوکس‌باز اعجوبه است روبرو می‌شود.

«جیغ ۶» در تاریخ ۱۰ مارس - فیلم جدیدی از فرنچایز «جیغ» که نسل بعدی بازماندگان را برای شروعی جدید به نیویورک می‌برد.

«جان ویک: فصل ۴»  در تاریخ ۲۴ مارس- کیانو ریوز دوباره بازمی‌گردد تا به کارگردانی چاد استاهلسکی با بیل اسکارسگارد به عنوان آخرین دشمن روبرو شود.

«سوپر ماریو» در تاریخ ۷ آوریل - جدیدترین تلاش برای آوردن این بازی ویدیویی به پرده‌های نقره‌ای، انیمیشنی با صدای کریس پرات خواهد بود.

«رنفیلد» در تاریخ ۱۴ آوریل - در این کمدی ترسناک نیکلاس کیج در نقش دراکولا در نیواورلئان امروزی زندگی جدیدی پیدا می‌کند.

«نگهبانان گالاکسی»  در تاریخ ۵ می- آخرین فیلم نگهبانان پس از «پایان بازی» با بازی پیتر کویل.

«سریع ایکس» در تاریخ ۱۹ می- قسمت دوم و آخرین فیلم از مجموعه «سریع و خشمگین» با بازی وین دیزل و گروهش که بار دیگر برمی‌گردند. بری لارسون تازه‌وارد فیلم است.

«پری دریایی کوچک»  در تاریخ ۲۶ می- جدیدترین فیلمی که به صورت زنده از انیمیشنی از دیزنی بازسازی شده و هالی بیلی در نقش پرنسس آریل بازی خواهد کرد. خاویر باردم نیز شاه تریتون شده است.

«اسپایدر من: در عرض اسپایدر ورس» در تاریخ ۲ ژوئن - انیمیشن برنده اسکار در ادامه با مردهای عنکبوتی جدید و دشمنانی جدید روبرو می‌شود. اسکار ایزاک از صداپیشگان فیلم است.

«ترانسفورمرز: ظهور هیولاها» در تاریخ ۹ ژوئن - اولین فیلم از این مجموعه پس از فیلم آخر که سال ۲۰۱۷ اکران شد با بازی آنتونی راموس و دومینیک فیش‌بک درباره باستان‌شناسی بروکلینی در دهه ۱۹۹۰ که یک مورد باستانی را کشف می‌کند.

«بدون احساس جدی» در تاریخ ۱۹ ژوئن - کمدی درامی با بازی جنیفر لارنس که به آگهی مادری پاسخ می‌دهد تا به پسر وی کمک کند.

«فلش»  در تاریخ ۲۳ ژوئن - ازرا میلر با همه جنجال‌هایی که آفرید بار دیگر ابرقهرمان دنیای دی‌سی می‌شود. بن افلک و مایکل کیتون در نقش بتمن‌های قبلی نیز در فیلم هستند.

«کمدی بی‌عنوانی از آدل لیم» در تاریخ ۲۳ ژوئن - نویسنده «آسیایی‌های خرپول» این بار اولین کارگردانی خود را تجربه کرده و ۴ زن آسیایی آمریکایی را که در جستجوی مادر یکی از آنها هستند در آسیا دنبال کرده است.

«ایندیانا جونیز و بازی سرنوشت» در تاریخ ۳۰  ژوئن - آخرین فیلم ایندیانا جونز با بازی هریسون فورد. او در تلاش است تا همراه دختر خوانده‌اش با بازی فیبی والر-بریج موضوع جدیدی درباره رویدادهای پس از جنگ جهانی دوم را کشف کند.

نظر خود را وارد نمایید